Instagram @sarkkuk

lauantai 30. maaliskuuta 2013

Huijaus

Puuh mikä viikko. Oikeestihan mulla ei ole ollut mitään tekemistä. Silti oon ollut ihan poikki. Alkuviikosta siitäkin huolimatta, että nukuin 8-9 tunnin yöunet, oon ollut väsynyt ja nukkunut vielä päiväunia sellaset 2-3 tuntia! Pakko nostaa hattua niille, jotka jaksaa käydä töissä tässä vaiheessa. Ehkä mun pitäis olla toisaalta tyytyväinen, ettei niitä töitä tällä hetkellä sittenkään ole (vaikka se raha olis kyllä ihan mukava lisäke elämään).

Siitä huolimatta jaksoin maanantaina raahautua uimaan, ja tiistaina jumppaan, josta vielä jatkoin toisen tunnin zumbaamalla. Keskiviikkona kävin kävelyllä ennen saunaa. Illat onkin mennyt sitten huomattavasti virkeämmissä tunnelmissa, vaikka nukkumaan meenkin nykyään jo kymmenen-yhdentoista aikaan.

Eilen oli muka joku pitkäperjantai, no ei se projektityöläiselle mitään merkkaa. Vähän valehtelin kun sanoin, ettei mitään hommaa ole ollut, oonhan minä tuota nettisivuprojektia nimittäin tehnyt omalta osaltanikin eteen päin. Eilen meillä oli ryhmätapaaminen ja koottiin ajatuksia sitten yhteen. Kyllä me vielä jonkunlainen demo noista nettisivuista saadaan aikaan, ideoita ainakin on hyvin!


Oon taas levennyt joka suuntaan ja sen tuntee. Välillä tuntuu ettei henki kulje, jos vaikka istuu huonossa asennossa, ja onkin pakko nousta ylös jotain puuhastelemaan. Nukkumaan mennessä tekis niin mieli olla selälleen, ja siitähän Leevikin tykkää ja tulee mahan päälle koisimaan. Parin minuutin päästä alkaa oikeesti niin painamaan keuhkoissa / verisuonissa, että ei vaan pysty enää nukkumaan kuin kyljelleen. (Jos muuten sanotaan, että vauva oppii jo kohdussa tuntemaan äidin + muiden paljon lähettyvillä olevien ääntä, niin Leevin purina ja kehräys tulee varmasti hyvänä kakkosena!)

Mahassa on kuitenkin vissiin vielä tilaa, kun siellä pyöritään ja monotuksia tulee vielä vähän joka puolelle. Viime yönä muuten heräsin käymään vessassa ja sen jälkeen en saanut enää unta ja oli pakko sitten käydä valveilla joku aika. Mahassa kun alko hirveät bileet ja mulla oli niin nälkä että maha ihan murisi, siitä huolimatta että eilenkin söin kyllä hyvin. Tähän uni"rytmiin" kai se on nyt tottuminen seuraavien vuosien ajaksi!


Vaatteilla saa ihmeitä aikaan, vai mitä sanotte noista kuvista? Eroa yllä olevien kahden kuvan välillä on kaksi päivää ja eri paita. Nyt se kuulemma on alkanut vasta kasvaa, niin kuin itsekin olen huomannut, melko kireenä tuntuu välillä nahka olevan.

Ja niistä huijauksista puheen ollen, kohtahan koittaa aprillipäivä. Oon joskus tykännyt keksiä joitakin jäyniä ja oon nyt miettiny, että mitenhän paljon mulla löytyisi nyt pokkaa. Paras jäynähän nimittäin olisi sellainen, joka olisikin totta!  Katsotaan, jänistänkö sitten kuitenkin vai astunko "kaapista ulos". Kohtahan tämä joka tapauksessa tulee ulos, eli eipä tässä enää kauan voi "salaisuuksia" pitää :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta kommentillasi!