Instagram @sarkkuk

perjantai 24. elokuuta 2012

Arkea

Arki on alkanut jälleen opiskelujen merkeissä. Tällä viikolla unirytmi on ollut hieman sekasin, ja ehkä siitä kiitoksena oonkin saanut päivät rullaamaan ihan hyvissä aikatauluissa. Oon herännyt (yleensä sen jälkeen, kun A. ei ole enää saanut unta ja on pompannut ylös sängystä) siinä puoli kuuden-kuuden aikaan (tänään tosin riitti unta melkein seitsemään saakka). Oon juonut aamukahvit - kupin tai kaksi -, heittäny lenkkivaatteet niskaan ja painunut ahkerasti juoksemaan. Ekana päivänä totesin, että tämä kannattaa tehdä ennen aamuyhdeksää, eli siitä fiksumpana oon sit koittanu puoli kaheksalta painua tunniksi juoksemaan, kun ees osa reitistä on vielä vuoren varjossa.

Tuolla reitillä, jota nyt oon kiertäny, on ihan mukavasti ylä- ja alamäkiä.. heti aluksi tulee kunnon spurttiylämäki ja lopuksi sama toisesta suunnasta vielä vähän pidempänä. Täähän oli yks mun tavoitteista keväällä, juosta molempiin suuntiin nuo mäet ylös, ja onnistuin! (Tosin hieman hammasta purren.. eikä vastatuuli tee muuten asiasta ainakaan helpompaa).

Maisemaa juoksu"polun" varrelta.
(Huhtikuu -12)

Oon nyt alottanu nuiden valokuvien purkamisen, eli kuva kuvalta käyn nyt läpi niitä viivoja ja mittailen kuvankäsittelyohjelmalla niitä välejä. Heti alkuunsa oli tosin mennä hermo, kun eihän nuo valokuvat tietystikään ole yksi yhteen todellisuuden kanssa. Yritän nyt parhaani mukaan kuitenkin mitata nuo, vaikka jokin virheprosentti siihen tulee väkisinkin. Lopputuloksen kanssa sillä ei silti varmaankaan liene hirveästi vaikutusta - saas nähä!

Iltapäivällä sitten onkin työskentelyn päätteeksi ja pahimman paahteen mentyä ohi hyvää aikaa rentoutua. Ei taida joka opiskelijalla olla biitsiä melkein takapihallaan, SEKÄ omaa tarjoilijaa ;) :D Jos pyydänkin vain vettä, niin mukaan tulee sitten esim. tämmönen herkku mehu:

Vesimelonimehua.


Ja jottei ihan laiskotteluksi tämäkään menisi, niin oon ottanu tavotteeksi uida nyt ainakin alkuunsa tuommosia parinkymmenen minuutin pätkiä pari kertaa. Uimatekniikassa kyllä olis hiomista, eteen päin pääsee mutta huomaa kyllä, että melkosta räpellystä se on.

Tästäpä se sitten lähtee gradu valmistumaan hyvällä mielen ja kehon voimaantumisen voimalla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta kommentillasi!